|
Post by The Master Slayer on Oct 23, 2007 11:35:56 GMT 1
In de 7 jaren dat Buffy the vampire slayer uitgezonden geworden is zijn er veel relaties geweest. Denk aan de relatie van natuurlijk onze Slayer met Angel,Parker,Riley,Spike. -Of aan de relaties van onze heks Willow met Oz,Tara,Kennedy -Of die van Xander met Cordelia en Anya en ga zo maar door.. Was er afgunst of gunde ze mekaar het geluk. Want dit is en op zich was nooit of niet echt duidelijk geworden in de serie, was er echte liefde voor het leven of was het voor een bepaalde periode,iedereen zegt bijv: Angel&Buffy zijn de ware voor elkaar en dat is niet echt duidelijk, want als je serie Angel bekijkt vindt Angel zijn grote liefde bij Cordelia... Nu is mijn vraag hoe zien jullie de relaties uit de serie en is er volgens jullie spraken geweest van real love of toch net niet.... -Wat zijn jouw favoriete buffy koppels. -En als je wil kun je dan uitleggen waarom.
|
|
|
Post by The Master Slayer on Oct 24, 2007 13:06:23 GMT 1
Nou wat ik van de koppels vind is:
Buffy&angel Een goed stel,ze kunnen goed vechten helemaal tegen elkaar of samenm maar ze hebben veel problemen en dat werkt niet zo. Angel is wat terughoudend en probeert kalm te doen en heeft de relatie gauw door omdat ie langer leeft,Buffy eerste relatie is echt wat te gewillig en wil ervoor gaan,maar het is zwaar voor haar,maar goed hopelijk komen ze ooit weer samen.
Buffy&spike Hun relatie is ook wat als met angel alleen anders. Buffy is terughoudend omdat spike natuurlijk alles is wat ze haat,maar daar laat spike zich niet door verslaan. Ze het rommelt echt tussen ze en je ziet spike veranderen door haar maar dat wil ie ook dus z,n slechte kant probeert ie te verslaan,hij helpt dus keer op keer en zegt op het einde echt goede dingen tegen haar,en meer. Denk ook echt tussen deze 3 het verschillend is maar beide zijn goed bij haar.
Buffy&riley Wel een goed stel maar werkt niet echt omdat er dingen met riley zijn gedaan en later is ie zwak hij wil degene zijn die buffy beschermd niet andersom,maar ze zijn lief,slim,vecht koppel Door bepaalde factoren zeker van het initatief werkt het niet. Ze werken wel goed samen dingen oplossen
Willow&oz een goed stel,ze zijn lief en verlegen ze helpen elkaar uit de brand,als alles goed was gegaan waren ze bij elkaar gebleven.
Willow&tara Een super stel past gewoon bij elkaar maar door de magie van willow gaat het moeizaam,lief,verlegen,knap stel dat dat door elk probleem wel lijkt te kunnen oplossen Tara is hier of probeert de (man) te zijn want ze is ook willow,s rots in de branding-maar door de ontwikkelingen had ze ook voor altijd samen willen zien.
Willow&kennedy Kan er niet veel over zeggen maar het is wel een goed stel maar ik vind het niet zo als tara/oz,kennedy heeft hier de leiding maar denkt alles te weten (is ook al langer lesbie) maar ze is een goede steun voor willow.
Xander&anja wel een leuk stel maar met veel problemen,anja echt raar weet bijna niks van de mens na meer dan 1000 jaar xander helpt erbij maar het wordt hem ook te veel,maar ook al lukt de bruiloft niet ze gaan moeizaam door,anja in chosen dacht ik weet eindelijk wel wat mens inhoud,het is een rare relatie maar het werkt door 1 ding.
xander&cordelia Is een rare relatie vooral omdat cordelia populiar is maar het komt goed,leuk,vechtend,paasend koppel,ook al hebben ze wat ze blijven kibbelen dat is hun relatie min of meer op gestoeld.
xander&willow Willow wil maar het komt later pas maar dan nog niet helaas maar wel een lief stel maar helaas,ze zouden goed passen.
Xander+Faith Niet echt een relatie maar voor xander was zei veel te hoog gegrepen.
Spike&drusilla Een goed stel maar ook wat problemen later,samen goed vecht/denk team,een duivels,leuk stel,spike komt er later achter hij houdt van dr maar het is echt over
Spike&Harmony Eigenlijk werkt het door 1 ding net als xander&anja maar anders Harmony vind ik niet echt bij hem passen,ze kunnen niet goed opschieten en harmony is een kletskous en zo verwend.
Faith&wood Ook niet echt een relatie komt vast wel. Hier is wood de baas over haar en hij kan haar op haar nummer zetten leuk koppel op zich ze passen wel,kan er niet veel over zeggen.
Als er meer koppels waren weet ik even niet meer.
|
|