|
Post by The Master Slayer on Oct 26, 2007 13:06:38 GMT 1
We zagen hier in angel veel meer flashbacks over het verleden dan in buffy, we kwamen meer over Angel, Darla,Spike en Drussila te weten wat erg leuk was en best cool.
-Wat vonden jullie van de flashbacks -Zijn jullie anders gaan denken over de personages hier door
Wat ik vond: Ik vond de flashbacks van het verleden erg leuk en zeker omdat we meer te weten kwamen over de personages, sommige waren cool of best spannend. Ik denk hier en daar wel een beetje anders ben gaan denken over hun want ik heb nu wel een andere mening over ze dan ik eerst had bij de buffy serie, we zagen ook de families er in voor komen op zich niet echt nodig geweest vond ik. Darla is erg veranderd en op het laatst vond ik het jammer dat ze dood ging ze speelde het zo goed, Spike is ook wel flink veranderd maar ook nog hetzelfde, maar op een ander level wel zis dt meer het geval, angel is eigenlijk niet veel veranderd lijkt het maar we kwamen wel een boel over hem te weten, hij is meer op een ander level veranderd nogal, De flashbacks hebben naar mijn mening veel verteld en hoorde echt in deze serie echt heel leuk.
|
|