Post by The Master Slayer on Mar 22, 2008 7:22:49 GMT 1
Je kent het allemaal wel:als je een bepaald liedje hoort dan komt er een herinnering op of krijg je een speciaal gevoel.
Wat vind je een prachtig of triest en van welk liedje en welk gevoel past bij jouw?
Kelly clarkson - Because of you
Het is een triest mooi nummer en wordt er ook triest van het doet me denken aan trieste momenten en aan diegene die dood zijn.
Het spreekt ook me heel erg aan, het lijkt wel een beetje op m,n leven
Alison sudol - Almost lover
Ik vind dit echt een prachtig lied.
Gaat ook beetje over m,n leven en vooral over liefdesgebied
Celine dion - my heart will go on
Krijg hier echt een speciaal gevoel van
Een prachtig nummer waar ik de huivers/kippenvel van krijg.
Al haar nummers zijn geweldig zoals ''i surrender''
Mandy moore - Only hope en Cry
Prachtige nummers en krijg speciaal gevoel wat iets zegt over liefde.
Ook al heb zelf nog geen liefde gekend, dit vind ik wel er wel op lijken hoe liefde is en hoe geweldig een relatie zou kunnen zijn als je de ware hebt.
Jennifer love hewitt - love will show you everything en take my heart back (niet zeker of t van haar is)
Zeer emotioneel maar ook prachtig en krijg er een triest gevoel van.
Gaat over verloren liefde of het verliezen en/of hoe je het meemaakt denk ik.
Dan heb ik nog de keltische songs nog maar weinig gehoord nog, maar die zijn zeker prachtig. Gaat over de wereld en de natuur.
Kan het niet echt voor woorden brengen hoe het is voor me als ik het hoor.
Van alle liedjes die ik prachtig vind krijg ik tranen of bijna ervan maar ook zeker een speciaal gevoel en dergelijke,
het gaat over de wereld, over liefde en/of de ware hebben. En hoe het is met mijn leven zo'n beetje.
Maar dat zijn maar een paar liedjes niet alles wat ik hoor is zo.
Heb er zeker nog wel wat maar dan zou ik weer even naar de muziek moeten zoeken, en weer luisteren om meer te vinden.
Wat vind je een prachtig of triest en van welk liedje en welk gevoel past bij jouw?
Kelly clarkson - Because of you
Het is een triest mooi nummer en wordt er ook triest van het doet me denken aan trieste momenten en aan diegene die dood zijn.
Het spreekt ook me heel erg aan, het lijkt wel een beetje op m,n leven
Alison sudol - Almost lover
Ik vind dit echt een prachtig lied.
Gaat ook beetje over m,n leven en vooral over liefdesgebied
Celine dion - my heart will go on
Krijg hier echt een speciaal gevoel van
Een prachtig nummer waar ik de huivers/kippenvel van krijg.
Al haar nummers zijn geweldig zoals ''i surrender''
Mandy moore - Only hope en Cry
Prachtige nummers en krijg speciaal gevoel wat iets zegt over liefde.
Ook al heb zelf nog geen liefde gekend, dit vind ik wel er wel op lijken hoe liefde is en hoe geweldig een relatie zou kunnen zijn als je de ware hebt.
Jennifer love hewitt - love will show you everything en take my heart back (niet zeker of t van haar is)
Zeer emotioneel maar ook prachtig en krijg er een triest gevoel van.
Gaat over verloren liefde of het verliezen en/of hoe je het meemaakt denk ik.
Dan heb ik nog de keltische songs nog maar weinig gehoord nog, maar die zijn zeker prachtig. Gaat over de wereld en de natuur.
Kan het niet echt voor woorden brengen hoe het is voor me als ik het hoor.
Van alle liedjes die ik prachtig vind krijg ik tranen of bijna ervan maar ook zeker een speciaal gevoel en dergelijke,
het gaat over de wereld, over liefde en/of de ware hebben. En hoe het is met mijn leven zo'n beetje.
Maar dat zijn maar een paar liedjes niet alles wat ik hoor is zo.
Heb er zeker nog wel wat maar dan zou ik weer even naar de muziek moeten zoeken, en weer luisteren om meer te vinden.