|
Post by The Master Slayer on Nov 4, 2007 15:16:10 GMT 1
Juliet ontdekt dat Sun zwanger is en verteld haar dat vrouwen die zwanger zijn geraakt op het eiland kunnen sterven als zij zich niet aan de regels houden. Sun antwoord hierop dat zij niet zeker weet of de baby is verwekt op het eiland en eigenlijk ook helemaal niet weet of de baby van Jin is. Julliet en Sun besluiten naar de Hatch te gaan om onderzoek te doen naar de datum van verwekking. Tegelijkertijd proberen Desmond en zijn crew het leven te redden van de mysterieuze Naomi en blijkt dat zij worden bijgestaan door een oude vijand.
|
|
|
Post by The Master Slayer on Nov 5, 2007 11:33:59 GMT 1
Feestje bouwen ik had een paar dingen goed Ik wist dat het jin z,n kind was en had het goed, eigenlijk wist ik gelijk toen ik die andere vrouw zag die om geld vroeg jin,s moeder was En kate krijgt vast ook een kind, had ik het toch goed gedacht. Hurley was weer eens heerlijk grappige en stom bezig fleargun gaat af en hurley ''oeps'' Wow dat was verassend Mikhail leeft nog en wat ie deed bij die vrouw echt eng en smerig, ik weet bijna zeker dat wat mikhail moest vertalen, hij niet heeft vertaald en iets anders zei. Goed einde en weer een hersenkraker zouden de losties dood zijn en dan is dat beest iets dat hun komt ophalen, ik geloof dat iemand hier dat heeft gezegd als theorie dan zou het best eens kloppen, maar dat verklaard een hoop nog niet heb m,n twijfels.
|
|