|
Post by The Master Slayer on Nov 4, 2007 15:17:13 GMT 1
Naomi vertelt de Lostie dat ze allemaal dood zijn. Het vliegtuig van Oceanic 815 is teruggevonden bij Bali, en ze hebben alle lichamen gevonden. Niemand overleefde. Inmiddels is John terug ten tonele verschenen. Hij is op zoek naar Sawyer/James. Locke zegt dat hij Ben heeft gekidnapt en dwingt Sawyer er tot toe hem te vermoorden. Wanneer Sawyer naar Ben gaat, treft hij niet Ben aan, maar de vader van Locke. Sawyer komt erachter dat dat degene is die indertijd zijn moeder heeft berooft. Voor James zit de échte Sawyer en vermoordt hem. Naomi had ook nog een werkende radiofoon bij. Iedereen weet het, behalve Jack. De eilandbewoners vertrouwen hem niet meer nu hij meer met Juliet optrekt dan met de rest. Locke vertelt intussen tegen Sawyer de waarheid over Juliet. Ze is een mol, op zoek naar zwangere vrouwen. En naast Sun, loopt er nog eentje rond...
|
|
|
Post by The Master Slayer on Nov 5, 2007 11:34:39 GMT 1
Nou ze maken het nog vreemder en raarder Ben zegt: ze doen het vrijwillig, wat je vrijwillig noemt neergestort, meegenomen, meewerken En locke een (infiltrant) lijkt me niet hij is meegenomen, die ''andere'' zijn raar eerst nemen ze mensen mee en nu mogen de losties overal heen. Dat zat er wel in dat die vader van locke ook iets te maken had met sawyer, omdat ie een bedrieger is en hij is nu gedood dus lijkt het me niet dat de losties dood zijn. Benieuwd wat kate niet mocht weten en dom dat ze naar jack ging geloof ik
|
|