|
Post by The Master Slayer on Nov 4, 2007 15:18:39 GMT 1
Nu John het vertrouwen van The Others heeft ingewonnen, is Ben verplicht om zijn belofte na te komen. Hij had beloofd aan John om hem de geheimen van het Eiland te laten zien. Ben neemt John mee naar een geheime locatie. Ze komen in een hele rommelige kamer met alleen een stoel. Het lijkt alsof Ben tegen iemand praat, maar er is niemand te zien. John scheld hem uit voor zieligaard en loopt boos weg. Op dat moment wordt het huisje door een onzichtbare kracht aangevallen en in brand gestoken. John weet te ontkomen en ook Ben raakt iets later buiten. Ben toont John waar hij eigenlijk vandaan kwam én Ben heeft nog een onverwachte verrassing voor John...
|
|
|
Post by The Master Slayer on Nov 12, 2007 12:28:01 GMT 1
Goeie spannende epi, van ben is het raadselachtig wat er gebeurt. we weten hoe het zit met het busje en wie dat skelet nu is, vraag me af wat er met dat meisje gebeurd is. En die richard is ook niet verouderd zeg en voor (kannibalen) mensen die er al eerder zaten zagen ze er toch niet echt verwilderd uit. Lijkt dat ben gek is maar er was toch iets in dat hutje creepy en lijkt echt dat die mikhail niet dood kan. Oh jee locke zwaargewond lijkt me denk ik niet dat ie sterft, hij weet veel en is erg intressant.
|
|