|
Post by The Master Slayer on Nov 19, 2007 9:53:42 GMT 1
Tijdens deze 2 uur durende finale wordt de finale strijd tussen de Losties en The Others uitgevochten. De Losties zijn in het voordeel dankzij het dynamiet van Danielle, maar The Others blijken ook een onverwacht voordeel te hebben.
|
|
|
Post by The Master Slayer on Nov 26, 2007 7:50:29 GMT 1
Nou het was niet helemaal wat ik verwacht had, dacht meer doden van de losties en dat ze nu van het eiland zouden gaan Jack,s flash forwards wist het gelijk, wat is er met hem aan de hand gebroken en gestoord en hij had het over z,n vader wat raar hij is toch dood komen we vast nog wel achter. en wat is kate toch mooi zeg ik weet bijna zeker dat ze terug ging naar sawyer helaas en wie zou er in die kist liggen EINDELIJK jack zegt tegen kate ''IK HOU VAN JE'' na lang wachten ;D maar echt onverwachts was die kus tussen jack en juliet wat zou daar achter zitten En dan hurley hij mocht nergens mee echt zo zielig voor hem maar dat ie dan in dat busje komt aanrijden zo onverwachts echt gaaf ;D Desmond en charlie waren zo stom om niet meer op mikhail te letten ik wist gewoon dat ie niet dood was hij kan gewoon niet dood of zo. Oooohhh Charlie zo stom bezig wat is ie aan het doen of moest ie het toch doen hopelijk niet vergeefs en denk dat de baby het wist gelijk huilen. Zou walt er echt geweest zijn dat is vreemd, en wat zou locke hebben
|
|