|
Post by The Master Slayer on Oct 23, 2007 11:46:58 GMT 1
wat vinden jullie van spike zelf, en dan alleen uit buffy.
Hij is hilarische. als hij met joyce een paar stukjes heeft ze vullen elkaar echt aan. hij kan goed met een stok overweg vecht goed. En veranderd echt van persoon normal-evil-good Vind spike ook grappig wanneer die wil slaan met de chip in z,n hoofd en freakt-en reageert nooit helemaal hetzelfe ;D
dit was een beetje losjes dit is: Nou wat ik van spike vind is,vroeger een nogal sukkelige man maar later na gebeten te zijn een heftige vampier kickt er eerst op los weet niet wat ie doet,maar dat veranderd en wordt beter daarin. Nou spike komt in sunnydale en is evil en begint te vechten met buffy,hij veranderd erdoor ook later met de chip hij wordt softer en minder woest vind ik,probeert het wel,ook al heeft ie later z,n chip eruit en ziel terug/erbij hij is gewoon soft geworden en is goed bijna,maar z,n kracht zie je toch terug door de 1ste dat miste bij hem.
Maar alles bij elkaar spike was slecht (door buffy veranderd)maar hij blijkt toch een goede vampier te zijn,ook al is ie er softer door geworden,en dat wil ie niet toegeven. Spike met ziel of chip gewoon zwak maar hij is leuk,spike slecht is toch de beste vind ik. Maar de goede kant van m heeft ook wel wat. Wat spike denk ik ook uniek maakt vind ik, is z,n manier van denken, dat is altijd leuk, of comische
|
|